17 Nisan 2010 Cumartesi

Justin Bieber





9 yorum:

  1. ya hepside de çok yakışıklı çıkmış yerim ben onu (L) I love you justin bieber (L)

    YanıtlaSil
  2. gördüğüm erkekler arasından en yakışıklısı bence inşallah zonguldağa gelir

    YanıtlaSil
  3. seni çok seviyorum ve sana bayılıyorum gördüğüm erkekler arasında en yakışıklısısın inşallah bir gün de düzceye gelirsin Ilowe you justin bieber

    YanıtlaSil
  4. ahah beybi feys :D bu ne lan neyine hayransınız bildiğiniz oğlan daha bu. bekleyin gelir düzceye de zonguldağa da :D vay saflar :D

    YanıtlaSil
  5. ismail bentli8 Nisan 2011 02:15

    harbi ne mallar war ya :D zonguldak düzce haha :D:D çoık beklersiniz allahın bebesini :D

    YanıtlaSil
  6. daha erkek olmamıstırda bu :D tüysüz puşt :D,

    YanıtlaSil
  7. kıskanç erkekler kıskanmayan erkek mi var justinimi

    YanıtlaSil
  8. hepiniz aynısınız hep ona laf söylersiniz erkek olmuş o ama sizin gibi kıskanç mayaklar laf bulmuşlar ama boş laf ne kadar laf söylein justin bieber hep kızlarn gözdesi olur en çokta ben dünyadaki tüm erkeklerden yakışıklı maşşalah nazar değmez inşallah diimde bişe mişe olmasın çıkarın artık kafanızdan justin biebere laf söylemeyi bi işe yaramaz sizde biliosunuz ki justin çok yakışıklı ama kabullenemiosunuz yani siz bir KISKANÇSINIZ <3 <3 <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  9. kıskanın kıskanın justinimi justin inş. bi gün de balıkesire gelirsin seni cok sewiyorum bütün sarkılarını ezbere biliorum seni cok sewiorum I love you justin bieber

    YanıtlaSil